APLIKACJE Firmy 4.0 Generacji
SMED Symulator został tak pomyślany by każdy inżynier procesu bez specjalistycznej wiedzy z zakresu modelowania procesów biznesowych był w stanie korzystać z przewagi jakie dają nowoczesne narzędzia analityczne w formie symulacji.
Niezrównana efektywność tego rozwiązania sprawia, że w czasie 60 minut możemy przeprowadzić dziesiątki eksperymentów SMED bez potrzeby zatrzymywania procesu i angażowania personelu do udziału w wielodniowych kosztownych warsztatach, co samo w sobie jest przyczyną wielu problemów dla planistów i kierowników produkcji.
Praca z Aplikacją
Dokonujemy obserwacji przezbrojenia notując czasy operacji
Wprowadzamy dane do tabeli Excel'a
Tworzymy layout procesu
Planujemy rożne scenariusze przezbrojeń
SMED Symulator wykonuje eksperymenty symulacyjne
Śledzimy osiągane wyniki
W czasie 60 minut definiujemy najlepszą procedurę SMED gwarantującą najkrótszy czas przezbrojenia i optymalną efektywność pracowników
Aplikacja jest tak pomyślana by można było szybko symulować dowolne konfiguracje przezbrojeń niezależnie od branży czy stopnia złożoności.
Korzyści ze stosowania Symulatora SMED
Definiowanie najlepszego rozwiązania SMED trwa 60 minut zamiast wielu tygodni i miesięcy
Nie zatrzymujemy linii produkcyjnej do testowania nowych rozwiązań
Brak problemów z planowaniem
Brak konieczności zajęć SMED w dni wolne od pracy
Możliwość bezpiecznego testowania efektów potencjalnie "ryzykownych" pomysłów
Szybkie i skuteczne szkolenie nowych pracowników
Nieporównanie większa efektywność szkoleniowa i operacyjna
Najlepsza z możliwych relacja kosztów do wyników
Wysoka wydajność
Dzięki aplikacji SMED Symulator możemy przeprowadzić dziesiątki i setki eksperymentów dla różnych wariantów organizacji pracy operatorów podczas przezbrojenia, na które nie możemy sobie pozwolić w normalnych warunkach lub zwyczajnie brak nam zasobów i czasu na testy na "żywym" procesie.
Wymagania Systemowe
_____
SMED Symulator został tak zaprojektowany by uruchomić się na wszystkich systemach PC działających z systemem Windows 7 i nowszymi. Do prowadzenia zaawansowanych analiz i symulacji biznesowych wystarczy Państwu zwykły laptop biurowy.
Jeżeli chcemy korzystać z pełnych możliwości graficznych oprogramowania to należy spełnić poniższe minimalne wymagania sprzętowe:
- Procesor: Intel® lub AMD® - Zegar procesora 2GHz (rekomendowane wartości wyższe)
- Systemy Windows: Windows 10, Windows 8.1*, Windows 8, Windows 7 SP1, Windows Vista SP2, Windows Server 2012 R2*, Windows Server 2012, Windows Server 2008 R2 SP1, Windows Server 2008 SP2, Windows Server 2003 SP2
- Pamięć: 4GB RAM (zalecane 8GB i więcej)
- SSD/Dysk Twardy: 1GB wolnego miejsca ( zalecany SSD )
- Ekran: rozdzielczość 1024x768 (zalecana wyższa)
- Karta graficzna: WITNESS podczas pracy w trybach 3D i VR wymaga akceleratora karty graficznej. Firma Lanner rekomenduje stosowanie kart graficznych NVIDIA na których testowano i rozwijano zaawansowane funkcje WITNESS 3D i WITNESS VR. Inne karty graficzne mogą być również stosowane. Zalecane rozszerzenia to NVIDIA GeForce© z co najmniej 4GB RAM lub NVIDIA® Quatro dla uzyskania optymalnych efektów. Ponieważ rynek kart graficznych ciągle się rozwija w razie wątpliwości prosimy o kontakt z naszym biurem.
- USB: program WITNESS może być instalowany z pendrive USB lub ściągnięty z MyLanner Support Portal. Wejście USB jest wymagane przy zabezpieczeniu sprzętowym za pomocą klucza USB.
* Dla Windows 8.1 i Windows Server 2012 należy zainstalować następujące dodatki - April 2014 Update (see KB 2919355) oraz Servicing Stack Update (see KB2919442).d (32 & 64 bit)
Uwaga - WITNESS Horizon nie będzie działał w systemie Windows XP i starszych. Istnieje możliwość zainstalowania poprzednich wersji Witness działających pod Windows XP i starszymi systemami operacyjnymi z serwisem maintenance ograniczonym jedynie do obsługi WITNESS, gdyż firma MicroSoft udziela wsparcia tylko dla systemu Windows7 i nowszych.