
Opanowanie zasad samoorganizacji i organizacji pracy podwładnych. Zwiększenie indywidualnej efektywności operacyjnej bez zbędnego stresu i poczucia przeciążenia zadaniami.
Cel: podniesienie skuteczności pracowników funkcyjnych dzięki umiejętności planowania własnego czasu pracy
Grupa docelowa: kierownicy działów, kierownicy zmian, liderzy zespołów, wszyscy pragnący podnieść własną efektywność pracy
PROGRAM
- nabycie umiejętności zarządzania kapitałem własnego czasu pracy
- jak zlokalizować i wyeliminować złodziei czasu
- planowanie celów i zadań
- skuteczne delegowanie zadań
- jak motywować pracowników
- jak zmniejszyć poziom stresu w pracy
- co zrobić z wolnym czasem...
Korzyści po szkoleniu:
-
wrost efektywności pracy i poprawa realcji między pracownikami
-
poprawa wskaźników operacyjnych
-
wzrost motywacji
-
Rozwiązanie wielu problemów już w trakcie trwania programu
Szczegółowe infornacje po przesłaniu zapytania na adres amc @ amc.waw.pl