Nowoczesne Zarządzanie Personelem

U jednego z naszych klientów - lidera w branży automotive - od ponad 10 lat prowadzimy cykliczny program szkoleniowy doskonalący kompetencje zarządzania na poziomie operacyjnym angażujący zarówno personel liniowy jak i średni stopień zarządzania. 

Doskonała znajomość potrzeb i specyfiki modelu zarządzania klienta pozwoliła nam wypracować unikalny model rozwijania kompetencji angażujący całą załogę w proces rozwoju zbieżny z celami i kierunkiem rozwoju firmy.

Kierownictwo firmy przyznaje, że bez tak skutecznego programu rozwijania kompetencji zarządzania i zaangażowania personelu firma nie osiągała by tak doskonałych wyników.

 

 

Zakres tematyczny zrealizowanych tematów obejmował praktycznie wszystkie obszary zarządzania personelem, wymieniając te najważniejsze:

  • komunikację interpersonalną

  • prowadzenie spotkań

  • przywództwo

  • budowanie zespołu 

  • zarządzanie zespołem

  • rozwiązywanie problemów procesowych

  • rozwiązywanie konfliktów

  • motywowanie pracowników

  • zarządzanie stresem

  • prowadzenie rozmów okresowych

  • udzielanie pochwały i reprymendy

 

O sukcesie projektu stanowi kilkaset pomysłów wypracowanych i wdrożonych przez uczestników zajęć rozwiązujących setki typowych problemów w zarządzaniu personelem jakie można spotkać w każdej firmie.