U jednego z naszych klientów - lidera w branży automotive - od ponad 10 lat prowadzimy cykliczny program szkoleniowy doskonalący kompetencje zarządzania na poziomie operacyjnym angażujący zarówno personel liniowy jak i średni stopień zarządzania.
Doskonała znajomość potrzeb i specyfiki modelu zarządzania klienta pozwoliła nam wypracować unikalny model rozwijania kompetencji angażujący całą załogę w proces rozwoju zbieżny z celami i kierunkiem rozwoju firmy.
Kierownictwo firmy przyznaje, że bez tak skutecznego programu rozwijania kompetencji zarządzania i zaangażowania personelu firma nie osiągała by tak doskonałych wyników.
Zakres tematyczny zrealizowanych tematów obejmował praktycznie wszystkie obszary zarządzania personelem, wymieniając te najważniejsze:
-
komunikację interpersonalną
-
prowadzenie spotkań
-
przywództwo
-
budowanie zespołu
-
zarządzanie zespołem
-
rozwiązywanie problemów procesowych
-
rozwiązywanie konfliktów
-
motywowanie pracowników
-
zarządzanie stresem
-
prowadzenie rozmów okresowych
- udzielanie pochwały i reprymendy
O sukcesie projektu stanowi kilkaset pomysłów wypracowanych i wdrożonych przez uczestników zajęć rozwiązujących setki typowych problemów w zarządzaniu personelem jakie można spotkać w każdej firmie.