Alstom to wielomiliardowy dostawca rozwiązań w zakresie transportu i energetyki. Polski zakład w Chorzowie zatrudnia 1600 pracowników w nowoczesnej fabryce taboru szynowego realizującej zamówienia z całego świata.
Duży wzrost zapotrzebowania na nowoczesne wagony stał się doskonałą okazją do przetestowania przepustowości ciągów logistycznych dla całej fabryki i zdefiniowania wąskich gardeł jeszcze przed uruchomieniem nowej produkcji, tak by móc zawczasu wdrożyć odpowiednie rozwiązania i realizować bez problemów zamówienia wg. przyjętego kalendarza zamówień.
Z pośród wielu dostępnych narzędzi inżynierowie wybrali symulację WITNESS Horizon ze względu na jej skuteczność i wiarygodność w przypadku analizy layoutu całego zakładu produkcyjnego na który składa się z 30 hal. Nie bez znaczenia był fakt, że oprogramowanie Witness było już z sukcesem stosowane w kilkunastu podobnych przypadkach w branży kolejowej.
Zbudowany model symulacyjnych pozwala w prosty sposób testować przepustowość całego procesu produkcji w funkcji zadawanych planów produkcyjnych...
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Postawiony cel zdefiniowania optymalnych rozwiązań logistycznych obejmuje;
- przepustowość bram wjazdowych
- obciążenie i pojemność stref wyładunku tysięcy komponentów
- różne schematy pracy zmianowej
- obciążenie dróg transportowych
- liczbę środków transportowych
- prędkości i ograniczenia ruchu pojazdów
- organizację i kierunki ruchu pojazdów
- symulację platformy transportującej wagony
- symulację wszystkich faz procesu produkcyjnego
- proponowanie optymalnych planów produkcyjnych dla założonych sekwencji zamówień
- ... i wiele innych opcji
Specjalna aplikacja stworzona w oparciu o Witness pozwala inżynierowi natychmiast zdefiniować potencjalne wąskie gardła i optymalny plan produkcji dla przyjętych dat realizacji zleceń produkcyjnych.
Jeżeli chcesz wdrożyć w swojej firmie najwyższe standardy biznesowe skontaktuj się z nami pisząc na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.