Metody Rozwiązywanie Problemów Procesowych

Cel: wzrost skuteczności pracowników w samodzielnym rozwiązywaniu problemów na stanowiskach pracy


Grupa docelowa: wszyscy biorący aktywny udział w rozwiązywaniu problemów


PROGRAM

  • Praktyczne poznanie wybranych metod skutecznego rozwiązywania problemów
  • Statyczne Mapowanie procesu
  • Dynamiczne Mapowanie procesu
  • Analiza PM
  • 5 WHY
  • Matryce skuteczności
  • 5W+2H, FMEA i Diagramy dendrytyczne
  • Analiza przepływu strumienia wartości


Korzyści po szkoleniu: 
  • Rozwiązanie problemu z własnego stanowiska pracy
  • Praktyczne wdrożenie idei ciągłego ulepszania w firmie klienta
  • Opanowanie przez uczestników metody rozwiązywania problemów
  • Rozwiązanie rzeczywistych problemów klienta
  • Poprawa bezpieczeństwa i organizacji pracy
  • Praktyczne wdrożenie metodyki rozwiązywania problemów w firmie klienta

     

    Więcej informacji po otrzymaniu zapytania na adres   amc @ amc.waw.pl