Cel: wzrost skuteczności pracowników w samodzielnym rozwiązywaniu problemów na stanowiskach pracy
Grupa docelowa: wszyscy biorący aktywny udział w rozwiązywaniu problemów
PROGRAM
- Praktyczne poznanie wybranych metod skutecznego rozwiązywania problemów
- Statyczne Mapowanie procesu
- Dynamiczne Mapowanie procesu
- Analiza PM
- 5 WHY
- Matryce skuteczności
- 5W+2H, FMEA i Diagramy dendrytyczne
- Analiza przepływu strumienia wartości
Korzyści po szkoleniu:
- Rozwiązanie problemu z własnego stanowiska pracy
- Praktyczne wdrożenie idei ciągłego ulepszania w firmie klienta
- Opanowanie przez uczestników metody rozwiązywania problemów
- Rozwiązanie rzeczywistych problemów klienta
- Poprawa bezpieczeństwa i organizacji pracy
- Praktyczne wdrożenie metodyki rozwiązywania problemów w firmie klienta
Więcej informacji po otrzymaniu zapytania na adres amc @ amc.waw.pl